fredag 25. november 2011

El Berit

Ikke nok med at mørketida tar livet av meg, jeg har faktisk begynt å forsove meg. Dagene går unna, og det er like jævlig å legge seg hver kveld. Nå for tiden går jeg ikke til sengs før halv to om natten.

Torsdag bestod av å gjennomføre en heldagsprøve i nynorsk, ikke akkurat gjort med stor motivasjon og entusiasme, men det gikk. Skal jeg være ærlig er jeg smålei av å tolke dikt, noveller, analysere, finne tema i tekster, retorikk.... Hvor er dagene der jeg skrev teite noveller blitt av? Det som er med lærerne på Sortland Vgs er at ingen lærere selv gidder å sitte vakt på disse dagene, så de får pensjonister til å gjøre det. Så da vi skulle ut på do, måtte vi skrives opp på tavla, slik at vi kunne gå ut en og en, og dama spurte hva jeg het, og jeg sa "Ellinor", og hun bare skrev "El", mens de andre fikk sine navn skrevet ned, følte jeg meg ganske spesiell.

Idag skal det visstnok være storm i nærområdet, og den er kalt noe så harry som "Berit". Så nå er vi alle så sinnssykt artig, og skriver statuser på Facebook om at vi har jogget sammen med Berit, Berit er stille, Berit er på tur, Berit er ønsket velkommen......... YES, BERIT! GOD NATT sier jeg bare. Eller helg. Ok.


Berit, we love you!! 

Ingen kommentarer: