onsdag 15. juni 2011

Start

Da har jeg valgt å slette alle tidligere innlegg. En ny start er aldri feil. Det virker som en god idè, da jeg tror jeg kan få større blogglyst av å begynne ved start igjen. Bloggen har eksistert siden november 2008, og nå er altså alle (ikke så mange) innleggene slettet. Det er ingen hemmelighet at det kommer til å variere med antall innlegg i måneden... kreeemt... meeeen jeg gleder meg til å starte på nytt! SÅ: Dette er meg. Jeg heter Ellinor Helene Andersen og kommer fra Lødingen i Nordland. Det er forøvrig verdens fineste plass når det er sommer og varmt, og like stygg som alle andre plasser når det er regn. Jeg har to foreldre, to eldre storesøstre, to tvillingtantebarn, en stk verdens fineste kjæreste oooog selvfølgelig noen venner her og der.


Dette er meg. Et ganske dårlig bilde av meg. For noen måneder siden klipte jeg håret i en lang bob. Og før det hadde jeg hatt langt hår i maaaaange år. Men jeg er veldig fornøyd nå!


Slik.Ganske ironisk at jeg har solbriller på begge bildene. Brillene har forresten bare ett brilleglass igjen, så jeg er i sorg.

Ingen kommentarer: